:زمانی که میهمان پشت میز ریه تحلیل روزعینا درسایت قرار گرفت روزهای کم‌رونق یک صنعت تحلیل روز:براى ارایه خدمات بهتر دریک هتل چندعامل مهم وجود دارد که شامل ساختمان، تجهیزات، امکانات، خدمات، سیستم وگردش کار هتل، تکنولوژی و مدیریت هتل و سرویس‌دهى به اث خبر قرار میگیرد خدمتکارباید با رفتاری مؤدبانه به او خوش آمد گویی کند هرگز با خستگی و بدی با او رفتار ننماید خدمتکار باید به : یک جنتلمن بگوید : صبح بخیر آقا . به یک دو شیزه بگوید ، “ صبح به خیر مادام “ . به مردم جوان ، “ صبح به خیر “ . اگر میهمان آشنا باشد در ابتدا میگویم صبح به خیر آقای براون ( برای مثال ) اما بعدا“ او باید به عنوان “آقا“ نامبره شود