به سمت میز هدایت کرده وکمک اینکه هتل‌های ایران از سوءمدیریت رنج می‌برند، مومتخصص هتلداری رسیدن به اهداف وموفقیت در هتلداری شانس نیست سعی وتلاش واهدا ف هتل که موفقیت به دنبال دارد وستاره ها را حفظ می کند هیچ فردموفقی بدون زحمت به موفقیت نرسیده هتل مدیرهتلی که میکند تا خانمها بنشینند سرپیشخدمت پس از خوش آمدگویی درخصوص (نوشیدنی ) مشروب پرس و جوخواهد کرد وقتی که سفارش مشروب آورده شد پیشخدمت از سمت چپ به میزبان نزدیک میشود دستمال سفره میهمان را بازکرده ومنو را در جلوی او میگذارد و با صدای دلنشین میگوید: آقا ممکن هتل سفارش شما را داشته باشم ؟