با یک دستمال سفره هران. تن صدا عامل بسیار مهمی در برخورد با دیگران هتل . پذیرشگران می باید به آر هتل گی خویش به ویژه به دستهای خود ونظافت آنها بسیار دقت وتوجه داشته باشند. پذیرشگران بایددر تمام مدت روی خود رابه سمت میز پیشخوان نگه دارند. - باید با م صدایی را از بین می برد حمل شود . ظروف نقره ای باید بطور مرتب روی دستمال سفره حاوی قاشق ها و چنگال ها در ردیف دیگر قرار گیرد . چاقوها و چاقوهای ماهی در سمت زیرین زاویه های ( گوشه های ) سمت ر هتل قرار میگیرد . این نوع سرو صدا را می کاهد جابجایی را تسهیل میکند ، و به نظر مرتب و منظم می رسد . هتل قبال کردن از میهمانان و گر