:زمانی که میهمان پشت میز مراقب خواب و سلامت‌تان باشید؛ هجده- با افرادی که کار می‌کنید، رابطه‌ی جدی و حرفه‌ای برقرار کنید؛ برای اعتبار شغلی شما مناسب نیست که از آن‌ها سوال کنید کجا بهتر هتل غذا بخورید یا کجاها بیشتر بهتان خوش می‌گذرد؛ برای جواب این‌طور سوالات قسم قرار میگیرد خدمتکارباید با رفتاری مؤدبانه به او خوش آمد گویی کند هرگز با خستگی و بدی با او رفتار ننماید خدمتکار باید به : یک جنتلمن بگوید : صبح بخیر آقا . به یک دو شیزه بگوید ، “ صبح به خیر مادام “ . به مردم جوان ، “ صبح به خیر “ . اگر میهمان آشنا باشد در ابتدا میگویم صبح به خیر آقای براون ( برای مثال ) اما بعدا“ او باید به عنوان “آقا“ نامبره شود