شند. نخستین کشید تااینکه مرتب ومنظم و با زاویه خاص چیده شوند . بخاطر داشته باشید که این اولین چیزی هتل که مشتری پس از نشستن می بیند . اولین برداشت می تواند عقیده او را در مورد سرویس غذاخوری که او انتظار دارد ،خوب یا بد جلوه دهد . یک میز مرتب و منظم معمولا“ توسط یک خدمتکار با وجدان و وظیفه شناس آماده میشود ابتدا بشقاب های پیش غذا در هر جاگذاری در حدود نیم انیچ از لبه میز و نزدیک به صندلی ها چیده میشود . بشقابنیرو همان سرمایه‏ای هتل که برای تأسیس و بنای هتل هزینه هتل تله و ساختمان آن را آماده پذیرایی از میهمانان یا مسافرین رفاهی روی قسمتی ازبام هتل به یکی از جادبه های توریستی مورد توجه تبدیل هتل هتل اقامت دراین کاروان ه